Mobilny fotelik samochodowy Doona

Każdy rodzic niemowlaka wie, że dźwiganie fotelika przy każdym wyjściu z samochodu jest nie lada wyzwaniem dla kręgosłupa. A może da się tego uniknąć? Owszem, wybierając pierwszy fotelik ze zintegrowanymi kołami- Doona+.

Doona+ to wygoda i bezpieczeństwo w jednym

Mobilny fotelik samochodowy Doona+ stworzony został przez światowej sławy ekspertów w dziedzinie bezpieczeństwa, medycyny oraz inżynierii. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu powstał produkt nie tylko ułatwiający życie każdemu rodzicowi, ale także gwarantujący dziecku komfort i bezpieczeństwo nie tylko podczas jazdy.

Dzięki temu innowacyjnemu projektowi nigdy już nie trzeba będzie nosić fotelika na ręce oszczędzając jednocześnie miejsce w bagażniku. Łatwa obsługa przy pomocy jednego przycisku w żaden sposób nie wpływa negatywnie na bezpieczeństwo- w tej kwestii fotelik spełnia najwyższe standardy jakości.

Trzy tryby użytkowania dla jeszcze większej wygody

Doona+ może być wykorzystywana w trzech trybach, w zależności od sytuacji:

  •  tryb fotelika samochodowego- wygoda i bezpieczeństwo podczas jazdy samochodem lub lotu samolotem
  •  tryb prowadzenia- wykorzystywany do manewrowania fotelikiem poza samochodem
  •  tryb w podróży- idealny do krótszych i dłuższych spacerów

Doona+ to fotelik idealny już od pierwszych dni życia

Doona+ wyposażony został dodatkowo we wkładkę dedykowaną specjalnie dla noworodków, wykonaną z antybakteryjnego włókna bambusowego, które nie tylko ma właściwości hipoalergiczne, ale także reguluje temperaturę oraz poziom wilgotności.

Dzięki specjalnemu kształtowi wkładki noworodek ma zapewnioną ergonomiczną, niemal płaską pozycję, pas krokowy jest natomiast zaprojektowany w ten sposób, aby zapobiegać jego mimowolnemu przemieszczaniu się.

Bezpieczeństwo ponad wszystko

Ponieważ produkty Doona przeznaczona są dla dzieci już od pierwszych dni życia muszą spełniać najbardziej rygorystyczne normy bezpieczeństwa. Doona+ został sprawdzony nie tylko jako mobilny fotelik samochodowy Doona, ale także wózek oraz kołyska, został także dopuszczony do użytku w samolotach, zarówno w Europie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Przeprowadzone testy znacznie wykraczały zaś poza normy podyktowane prawem.